VIKTIG 

KJØPSINFORMASJON 

Leveringstid fronter //

Normalt 8 uker fra bestilling. 
VIKTIG: Ferie- og helligdager kan påvirker leveringstiden. 
Spør oss om leveringstid før du bestiller. 

Kontroll før produksjon av fronter //
Vi sender en detaljert oversikt over alle enheter ved bestilling av fronter. Kontroller at dette stemmer iht. ønsket kjøkken- eller garderobeplan. 
Be gjerne om en felles gjennomgang. Er det endring, ønsker vi informasjon om dette så raskt som mulig etter bestilling. 

Betaling // 
I tillegg til fakturering tilbyr vi betaling via Vipps for mindre bestillinger.

Kontroll av varene ved levering av fronter //
Kontroller de leverte varene så de stemmer overens med bestillingen når de ankommer. Oppdages mangler som avviker fra din bestilling, kontakt oss straks.
 Vi henter umonterte varer og returnerer etter avtale. Varene monteres ikke.
 

Transportskade //
Er produkter skadet ved levering må dette noteres på fraktseddel ved levering. 
Ta bilde av skaden og send dette til post@studio10.

Montering //
Montering er ikke inkludert i prisen for STUDIO10 fronter. STUDIO10 tar ikke ansvar for feil som er gjort under montering. Eventuell etterbestilling, som følge av monteringsfeil, dekkes ikke av STUDIO10. Det er viktig at kjøper veileder montør. Trefronter nummereres slik at mønsteret harmonerer. Informer montør.

Rengjøring // 
Sterke vaskemidler skader møbler. Det beste er en fuktig (ren – uten såpe) klut når du vasker.

Trevirke // 
STUDIO10 leverer naturlig treverk i våre trefinérte fronter. Av denne grunn vil det oppstå nyanser og variasjoner, i både mønster og farge, for hver enkelt bestilling. Dette gir derfor ingen reklamasjonsrett.  
Ønsker man et mer homogent uttrykk bør man velge andre materialer.
Trefronter nummereres slik at mønsteret harmonerer. Informer montør.
 

Beskyttet varemerke //
STUDIO10 er et beskyttet varemerke iht Varemerkeloven (NL).
Åndsverkloven beskytter arbeid STUDIO10 har utført av detaljer til kundens kjøkken eller garderobeplan. Slikt materiell må derfor ikke deles uten samtykke fra STUDIO10. Bilder som benyttes i markedsføring må ikke publiseres uten samtykke fra STUDIO10.

Garantier //
STUDIO10 overholder lovfestede garantier og etterlever til enhver tid gjeldende kjøpslov, herunder to års reklamasjonsrett. Spesialtilpassede fronter kan ikke returneres om det ikke er feil eller mangler på disse.

Bytte og retur //
Retur og bytte regler for BORA, SIEMENS, VOLA og QUOOKER.
Er varen levert med feil eller har mangler - gjelder ikke dette punktet.
Kunden har ansvar for at produktet emballeres slik at det ikke blir skadet under transport. Du som kunde bærer risikoen for eventuelle skader som kan oppstå under transporten grunnet dårlig emballering.
Med mindre annet er avtalt med STUDIO10 skal produktet alltid returneres som det var i uåpnet (A-vare)  originalemballasjen innen 2 måneder.
Returneres varen i åpnet originalforpakkning (B-vare) er returgebyret 20% av kjøpsverdi. Frist for retur er 2 måneder. Returkostnad dekkes av kunde. 

Spesialtilpassede fronter og benkeplater kan ikke returneres om det ikke er feil eller mangler på disse.

Ved kjøp av skrog og innredning fra IKEA //
STUDIO10 a/s orgnr. 997538579 er en frittstående IKEA-uavhengig leverandør. STUDIO10 a/s er ikke ansvarlig for feil og mangler på  IKEA produkter. Reklamasjoner og garantier på STUDIO10 produkter må rettes til post@studio10.no.