VIKTIG 

KJØPSINFORMASJON 

VED BESTILLING AV SNEKKERBYGGET
Informasjon gis også ved avtale om bestilling (ordrebekreftelse)
 

Leveringstid fronter //

Normalt 6-8 uker fra bestilling.
VIKTIG: Ferie- og helligdager påvirker leveringstiden. 
Spør oss om leveringstid før du bestiller.

Kontroll før produksjon //
Vi sender en detaljert oversikt over alle enheter ved bestilling av fronter. Kontroller at dette stemmer iht ønsket kjøkken- eller garderobeplan. 
Be gjerne om en felles gjennomgang. Er det endring , ønsker vi informasjon om dette så raskt som mulig etter bestilling. 

Betaling // 
I tillegg til fakturering tilbyr vi betaling via Vipps for mindre bestillinger.

Kontroll av varene ved levering //
Kontroller de leverte varene så de stemmer overens med bestillingen når de ankommer. Oppdages mangler som avviker fra din bestilling;
kontakt oss senest tre virkedager etter leveranse. 
Vi henter umonterte varer og returnerer etter avtale. Varene monteres ikke, om ikke annet er avtalt.

Transportskade //
Er produkter skadet ved levering må dette noteres på fraktseddel ved levering. 
Ta bilde av skaden og send dette til post@studio10.

Montering //
Montering er ikke inkludert i prisen for STUDIO10 produkter. Benyttes egne montører tar ikke STUDIO10 ansvar for feil disse har påført. Eventuell etterbestilling, som følge av monteringsfeil, dekkes ikke av STUDIO10. Det er viktig at kjøper veileder egen montør med bakgrunn i de bestilte varene.

Rengjøring // 
Sterke vaskemidler skader møbler. Det beste er en fuktig (ren – uten såpe) klut når du vasker.

Trevirke // 
STUDIO10 leverer naturlig treverk i våre trefinérte fronter. Av denne grunn vil det oppstå nyanser og variasjoner i både mønster og farge for hver enkelt bestilling. 
 

Beskyttet varemerke //
STUDIO10 er et beskyttet varemerke iht Varemerkeloven (NL).

Garantier //
STUDIO10 overholder lovfestede garantier og etterlever til enhver tid gjeldende kjøpslov, herunder to års reklamasjonsrett.

Ved kjøp av skrog og innredning fra IKEA //
STUDIO10 a/s orgnr. 997538579 er en frittstående IKEA-uavhengig leverandør. STUDIO10 a/s er ikke ansvarlig for feil og mangler på deres bestilling fra IKEA. Reklamasjoner og garantier på STUDIO10 produkter må derfor rettes til post@studio10.no.